Årsmøte og premieutdeling utsettes

Som følge av utviklingen av situasjonen knyttet til koronaviruset, har NIFs generalsekretær i dag besluttet at alle idrettslag gis dispensasjon fra fristen om å avholde årsmøte innen 31. mars. Ny frist er 15. juni.

Styret i Ullern Seilforening har vedtatt å utsette årsmøtet på ubestemt tid til situasjonen er avklart.

Styret har som følge av dette selv vedtatt å øke medlemsavgiften til kr 350. Betalingsinformasjon vil bli sendt ut. Om årsmøtet senere vedtar en lavere medlemsavgift, vil det bli tilbakebetalt.

Frognerkilen Seilforenings kurs i seiltrim og båthåndtering er avlyst