Resultater

Resultater UllernCupen 14.9.2021

28 båter startet i tilnærmet blikk stille og fint vær denne Tirsdagen. Seilasen ble avkortet ved første merke, men likevel kom 9 båter ikke i mål. Arild Vikse taklet forholdene best og vant seilasen i 11 meter one design “Olivia”. Andreas Abilgaard vant den langsomste klassen i Elan 310 “Kårstua”. Sammenlagt leder Abilgaard foran Nils Parnemann (H-båt) og Kvalnes/Hovland (Archambault 40). Les videre

Resultater UllernCupen 7.9.2021

29 båter startet i denne lettvindseilasen i fint sommervær. Den ble avkortet ved første merke, likevel rakk to båter ikke frem. Aril Spetalen vant seilasen i Express “Marietta”. Jon Vendelboe vant den raskeste klassen i X-37 MetaXa. Sammenlagt leder Andreas Abilgaard forran NilsParnemann og Stein Torstensen med de 8 beste seilasene for hver båt. Les videre

Resultater UllernCupen 31.08.2021

29 båter startet i strålende sommervær, men lite vind. Etterhvert døde vinden helt bort, og til tross for at seilasen ble avkortet ved tredje merke, kom bare fem båter i mål. Andreas Abilgaard vant seilasen i Elan 310 Kårstua. Kvalnes/Hovland vant den raskeste klassen i Archambault 40 “Shaka”. Abilgaard gikk forbi Parnemann i sammendraget og leder cupen, mens Kvalnes/Hovland leder den raskeste klassen.

Merk at seilasene i september avsluttes kl 19:30 pga. tidlig solnedgang. Les videre