UllernCup gjennom hele sesongen

UllernCupen 2019 klar for påmelding

UllernCupen 2019 seiles hver tirsdag i periodene 7. Mai – 18. Juni og 6. August – 17. September, totalt 14 seilaser. Det er mulig å melde seg på hele sesongen frem til siste seilas

Nytt av året er at deltakelsen er åpen for medlemmer av alle seilforeninger. For medlemmer av Ullern Seilforening og Frognerkilen Seilforening er deltakelsen gratis. Andre må betale en avgift kr 300 for hele sesongen. Det kreves ikke seil lisens til Norges Seilforbund for å delta. Se for øvrig seilingsbestemmelsene.

Husk å fornye NOR-rating målebrevet før påmelding eller få båten målt. Måletallene kan endre seg fra år til år. Se NOR-ratings hjemmesider. Har du ikke NOR-rating målebrev, kan du bruke ratingen til den raskeste båten av samme type. Søk etter båttype på NOR-ratings hjemmesider eller internasjonalt på ORCs hjemmesider (bruk offhore måletallene. Krever innlogging – gratis registrering).

For påmelding, gå til UllernCupen 2019.

Vi minner også om årsmøte 2. april og kurs i kappseilingsreglene 9. april

2 Responses to UllernCupen 2019 klar for påmelding