Invitasjon UllernCupen 2011

Seilingsbestemmelser UllerncupenUllernCupen starter 10. mai.

UllernCupen er en serie regattaer for kjølbåter, tur- og havseilere på tirsdager vår og høst som arrangeres i samarbeid med Frognerkilen seilforening. Det blir kåret en sammenlagt vinner. Seilasene går på Lysakerfjorden.

UllernCupen seiles med 12 regattaer i sesongen, 6 før og 6 etter sommerferien, se datoene til venstre. Båter med LYS-tall på 1,19 eller mindre med spinnaker starter kl. 18:00. Øvrige båter starter kl. 18:10. Det seiles om UllernCup troféet der de 8 beste resultatene teller. Se seilingsbestemmelsene.

Endringer i LYS den aktuelle regattadagen sendes på SMS

Det er gjort noen mindre endringer i seilingsbestemmelsene. Shorthand seilere (maks to i båten) kan bruke autopilot. Dersom en båt ønsker å avvike fra påmeldingens preferanser vedr. spinnaker og short hand, skal det gis beskjed til startbåten senest kl. 1745 den aktuelle regattadagen. Beskjed gis normalt på Jan Hesselroths mobil 926 36 840. Hvis det er en annen dommer, vil det bli gitt beskjed på e-post dagen før.

Meld deg på for sesongen ved å fylle ut påmeldingsskjemaet.