Gunstig seilbåtforsikring gjennom NSF

Ullern Seilforening er medlem av Norges Seilforbund (NSF). NSF har i samarbeid med Norwegian Insurance Brokers AS bygget opp en unik seilbåtforsikring som kun tilbys seilere som er medlemmer i seilforeninger tilknyttet NSF.

NSF’s krav til dekning har medfører at forsikringen automatisk

• dekker riggen uten aldersfradrag de første 10 år fra båt/rigg var ny
  • dekker seilbåtens jolle m/påhengsmotor med inntil 25.000,-
  • sidestiller registrering i NSF’s seilnummerregister med registrering i Småbåtregistret

I tillegg er det slik at NSF’s seilbåtforsikring sees på som en egen “pool” og skal ikke subsidiere andre typer båter eller båteiere

Rene pristester (uavhengig av at NSF’s forsikring har bedre vilkår), har vist at det er mye penger å spare på seilbåtforsikringen, men også på de andre forsikringene som tilbys eksklusivt til samme målgruppe er det et besparingspotensiale.

Tar du frem forsikringsdokumentene dine og bruker 10 minutter på www.seilerforsikring.no skal du se at du kommer ut på den andre siden med både bedre dekning og lavere premie enn før.