UllernCupen 2018 starter 8. Mai

RegattaUllernCupen 2018 seiles hver tirsdag i periodene 8. Mai – 19. Juni og 7. August – 18. September, totalt 14 seilaser. Løpet og seilingsbestemmelsene er de samme som i fjor. Meld deg på i påmeldingssiden

Bare medlemmer av Ullern Seilforening og Frognerkilen Seilforening kan delta og deltakelsen er gratis. Meld deg inn i USF her , det koster bare kr 300 pr. år. Det kreves ikke seil lisens til Norges Seilforbund for å delta.

Har du ikke NOR-rating målebrev, kan du bruke ratingen til den raskeste båten av samme type. Søk etter båttype på NOR-ratings hjemmesider eller internasjonalt på ORCs hjemmesider (bruk offhore måletallene. Krever innlogging – gratis registrering).