Til tirsdag: Høstmøte med reker, hvitvin og premieutdeling

USF har gleden av å invitere til høstmøte førstkommende tirsdag, 1. november klokken 18.00 i UBFs klubbhus. Alle medlemmer og alle deltakere i Ullern Cupen med mannskap er velkommen.

Det blir reker og hvitvin, og det holdes premieutdeling for UllernCup, som i år be vunnet av Frode Amland med mannskap. Vi deler også ut premiene for årets Shorthand og Familieregattaer.

Meld dere på i skjemaet under! Vi kjøper inn reker, loff og hvitvin. Kr 250 pr pers betales ved ankomst, eventuelt med Vipps eller giro til klubbens konto 1607.51.44680. Vi ber om at deltakere melder sin interesse nedenfor senest mandag kl 16.00, så vi får skaffet adekvat mengde forsyninger.

Hjertelig velkommen!

Vennlig hilsen styret

Du får en kopi av påmeldingen som e-post

Ditt navn (obligatorisk)

Din e-postadresse (obligatorisk)

Hvis du ikke har mottatt en kopi av denne meldingen innen 15. min.,
    har du sannsynligvis skrevet feil e-post adresse.

Tlf. (obligatorisk)

Antall deltakere inkl. deg (obligatorisk)

Melding

captcha