Høstmøte 28. oktober med premieutdeling, lysbildekosseri og rekeaften

Ullern Seilforening har gleden av å invitere til høstmøte, tirsdag 28.oktober kl 18:30 i UBF klubbhus, Drammensveien 198, 0277 Oslo. Alle medlemmer og deltakere i UllernCupen med mannskap er velkommen.

The ugly Mug

Vi starter med premieutdeling av UllernCupen short-handed-regattaer 31.05. og 30.08. og deretter utdeling av UllernCupen 2014, som ble vunnet av Andreas Abildgaard med mannskap. I short handed regattaene er det kun premiering til vinnerne, men i UllernCupen er det premiering til de 3 beste båtene i første og de 3 beste båtene i andre start.

Etter premieutdelingen vil Jan Hesselroth – vår eminente starter- og målmann – vise bilder og kåsere fra sommerens turer til Grønland.

Etter Jans kåseri tar vi en liten pause mens USFs styre + hjelpsomme medlemmer rearrangerer lokalet til rekesamling.

For deltakere til rekesamlingen må vi be om bindende påmelding, da vi vil kjøpe inn reker med tilbehør. Basert på kostnadsbildet fra jubileumsfeiringen i fjor må vi denne gang be om kr 200 pr pers. som betales ved ankomst. Drikkevarer ut over et glass cava og vann/kaffe må medbringes. Vi ber om at deltakere til rekesamlingen melder sin interesse nedenfor senest mandag 27.10. kl 10:00.

Av plasshensyn må vi begrense antall deltakere til rekesamlingen til 30 personer med ”først til mølla” som prinsipp.

Hjertelig velkommen!

Styret v. Jon

Du får en kopi av påmeldingen som e-post

Ditt navn (obligatorisk)

Din e-postadresse (obligatorisk)

Hvis du ikke har mottatt en kopi av denne meldingen innen 15. min.,
    har du sannsynligvis skrevet feil e-post adresse.

Tlf. (obligatorisk)

Antall deltakere inkl. deg (obligatorisk)

Melding

Skriv captcha koden over (obligatorisk)