Seiltrimkurs

Dato(er) - 28/03/2023

Prinsen - Frognerkilen Båtforening av 1860

Beskrivelse

Bjørn Mørland Pedersen holder seiltrimkurs i Frognerkilen Båtforenings lokaler Prinsen. Foredragsholder  har flere NM-titler, er trener/coatch for Oslo seilforening og har mange års erfaring fra ulike båter, regattaer og mesterskap.

Plan for kvelden er som følger;
18:00 – 20:30 Båtfart/trim & taktikk/strategi (kjølbåter generelt)
20:30 – 21:00 Båtfart/trim & taktikk/strategi (Express-seilere spesielt, men alle kan være med)

For de som ikke kan møte fysisk så regner vi med å få på plass en løsning hvor man kan delta via Teams på nett. En link til Teams-møte sendes ut til alle i forkant av temakvelden.

Temakvelden er gratis.

Det er 40 plasser hvorav 20 til hver av hhv Ullern og Frognerkilen seilforeninger.

Velg billett for den seilforeningen du er medlem av. Er det ikke ledige fysiske plasser, kan du velge Teams.

Det er 100 plasser totalt. 14 er reservert og 86 plasser er ledig. 0 avventer godkjenning.

Bestillinger er stengt for dette arrangementet.

Påmeldte

• Joachim Lyng-Olsen