Kurs i NOR-rating for seilere 25. mars

P1110725Kurs i NOR-rating holdes for Oslo Motorbåtforening, Ullern Seilforening og Frognerkilens Seilforening  onsdag 25.mars kl. 1800 i Oslo Motorbåtforenings lokaler på Sjølyst.

Kursleder blir som i fjor Per Bøyemo som er sjefsmåler i Norge. Han vil forklare hvordan NOR rating systemet er bygd opp og hvordan NOR rating tallene fastsettes. I tillegg til en mer generell innledning vil han svare på spørsmål. Hva kan man tillate seg innenfor regelverket uten at det får konsekvenser for måltallet ? Hva kan man gjøre for å få en gunstigere rating ?

Foreningene tar også sikte på oppfriskningskurs i kappseilingsreglene nærmere våren og vil komme tilbake med nærmere informasjon.

På vegne av de tre foreninger

Øyvind Mellesdal

Leder Frognerkilens seilforening

Du får en kopi av påmeldingen som e-post

Ditt navn (obligatorisk)

Din e-postadresse (obligatorisk)

Hvis du ikke har mottatt en kopi av denne meldingen innen 15. min.,
    har du sannsynligvis skrevet feil e-post adresse.

Tlf. (obligatorisk)

Antall deltakere inkl. deg (obligatorisk)

Melding

Skriv captcha koden over (obligatorisk)